Sodastream

Jag minns att ända sedan jag var liten har jag velat ha en sodastream maskin. En kompis hade och vi gjorde läsk med colasmak och det var sååå gott :)

Så fick jag en av min svärmor i födelsedagspresent. Andvände den typ 2 ggr. Sedan dess har den stått oanvänd. Men nyss såg jag en reklam att sodastream har nya smaker!
Måste nog damma av den och testa dessa :)


Nu är Naturals här med endast naturliga ingredienser.

Utan konstgjorda smakämnen.

Utan Konstgjorda färgämnen.

Inget konserveringsmedel.

 

Testa alla 5 utsökta smaker: Lemon & Lime, Blackcurrant & Pear,

Orange & Pineapple, Mango & Apple, Pink Grapefruit.


Nån annan med sodastream maskin?  


Kommentarer
Postat av: Emma

Dessa måste vi också testa..

Vi använder vår sodastreamer dagligen..

Men dom smakerna vi köpt förut har smakat jätte illa..

2010-09-02 @ 18:24:38
URL: http://spangsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0