Måndag

Hello!

Idag är det måndag! Faktiskt rolig dag på jobbet. Så trevliga arbetskamrater så dagarna går fort :) Plus att det säkert hjälper lite att jag vet att jag bara behöver vara där till 1 dec ;)
Såfort jag sätter på mej bäckenbältet börjar busi i magen sparka hårt. Hon tycker nog inte det är skönt. För den ska ju sitta rätt så hårt. Man känner hur hon sparkar emot ♥

Efter jobbet gjorde jag lasagne. Super god! Sen bakade jag kanelbullar. Undertiden storstädade micke vårat hem och tvättade 1 maskin tvätt och fixa diskmaskinen! Vilken man jag har :D Micke var överlycklig när han fick bullar :D

Nu ska vi kolla klart på fångarna på fortet. Både jag och Micke gillar sånna program :)

Här har ni lite fint porslin jag ska införskaffa mej nångång ;) Från Mateus.

 
 
 


Kommentarer
Postat av: Margit

oj, dendär lila e fin <3 O fin modell på dem annars oxå! Härlit med spark i magen! <3

2010-08-24 @ 08:34:24
Postat av: Annica Lundgren

ÄLSKAR MATTEUS MEN SÅ DYRT......;-))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0