Imorgon börjar jag jobba

Hej!

Japp, som rubriken lyder... Jag börjar jobba. Jag vet inte rikigt vad jag ska tycka och tänka... Mickes pappaledighet börjar alltså imorgon. Som tur mår ISabell bättre. Hon är snorig fortfarande, men inte febrig som tur. Älsklingen min ♥

Beställde lite kläder till Isabell nyss från H&M.











Bor du i Sverige och brukar beställa kläder på nätet från H&M?
Här har du två rabattkoder:

1304 = -50kr.
1825 = -50kr.

Ena funkar varje gång och andra endast om man beställer för över 400kr. 

Idag har jag varit jätte gråtig. Hormoner... Såfort jag ser Unicef-reklamen på tv så börjar jag gråta. 

Nu ska jag äta kvällsmackor och sen sova. Imorgon måste jag vakna innan 6 och jag vet att min dotter kommer väcka mej i natt några gånger..


  God natt!

Ps. Tösen i magen sparkar som bara den nu ♥ Tänk 147 dagar kvar bara. Kanske två veckor mindre som med ISabell :). D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0