Hihihihih!

Hej!

Imorse vaknade jag i panik! Isabell hade inte väckt mej en ända gång i natt!!!!! Tänkte att "Nu har det hänt något" Första natten på över 1,5 år som jag inte vaknar på natten! Jag sprang till hennes rum och där låg hon och sov så sött ♥
Igår på dagen lät micke henne bara sova en gång och idag har hon också bara sovit en gång.
Hoppas jag får sova nästa natt också :)

Micke la ut vår lägenhet på blocket. Vi ska flytta redan 1 oktober så vi vill inte betala dubbla hyror... Det roliga är att det är så konstiga människor som ringer och smsar och mailar. Gud som vi skrattat :D Men hoppas nån får ta över den!!!

Nu ska jag äta en kvälls macka och sen lägga mej i sovrummet och kolla på
"Livet på BB".
Tv 4:a Onsdagar kl 21.00.  

Här är jag och älskling förra nyårsafton ♥



Undra vad vi gör nästa nyår...? Är jag jätte gravid eller har jag en litet baby i famnen?
 


Kommentarer
Postat av: Malin

jag tror du föder på nyårsafton minsann!!! hihi

och du livet på bb sänds på 5an inte 4an hihi ;)))

kraaaam

2010-08-18 @ 22:29:20
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Ellinor

det är ju jättespännande att se om er lilla bebis kommer i år eller nästa år :)

2010-08-19 @ 10:12:59
URL: http://fyffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0