Glömde en sak...

Jo, måste bara berätta en sak som hände idag...

Jag köpte ju en ny mobil i sommras. Så i måndags skulle ja testa hörlurarna jag fick till. Satt på kontoret och lyssnade glatt på rix och skrev på datan. Så ramla ploppen ur och när jag skulle sätta tillbaks den så var ena hörluren sönder!
Då hade jag använt den typ 2 timmar bara!!!!

Så idag när vi var på stan så gick jag till affären där jag köpte telefonen och frågade om dom kunde hjälpa mej. Det gick inte. Försökte fråga en gång till lite snällare, men icke! Gick inte på garantin när den var några månader gammal mm mm bla bla bla.

Så letade jag upp Micke och dom andra och sa att det inte gick. Så såg jag hur förbannad Micke blev. Micke bad oss gå i förväg till Indiska. Efter ett tag kom han och sa att dom har beställt nya och jag ska få dom i början på nästa vecka!!! Vad fan??????????? Alltså kul att jag får nya, men varför kunde dom inte beställa nya åt mej, men åt Micke??? Nu vet jag inte vad min älskling sagt, men störigt!!!

Här är kvällens gymppa:



Oftast lyfter hon ena benet rakt upp i luften, men det har jag inte hunnit få på bild ännu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0