Boka eller inte boka...

Hej!

Nu är jag så fundersam... Jag vet nämligen inte om jag ska köpa flygbiljetter eller inte!?!?!!?
Ska flyga två gånger och har hittat SUPER billiga flyg!!!

1. Den 5/5 Stockholm-Helsingfors
207kr!

2. Den 12/7 Stockholm-Oulu
804kr! 
(För 1 månad sedan kostade samma resa 1479kr!!!)

Frågan är ju att får man pengarna tillbaks om flyget blir inställt? Eller kan man boka om biljetten? Har mailat flygföretag, men det kommer att ta tid innan dom hinner svara...
Vet nån av er kära läsare??? :)

Jag anmälde mej till en testpanel på nätet för några månader sedan. 
Igår kom vårat första paket!



Isabell var nyfiken. Såklart :D ALLT nytt är spännande!!!



Papper och allt....





Vi fick hem 12 förpackningar. Alltså 24 burkar. Ska kontakta några vänner med barn om dom vill vara med i min testpanel :) Ananrs lär det ta länge innan dom tar slut...

Isabell tyckte det var jätte gott och gapade stort :)





Världens sötaste, underbaraste, gulligaste, finaste och bästa lilla flicka ♥



Vi kan inte i ord beskriva hur mycket vi älskar dej!!! 

Nu ska jag gå till förrådet och hämta kartonger. Jag och en vän ska till loppis och sälja bort onödiga saker. 

Kram




   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0