Nam...

Jag har länge varit sugen på så kallade frukt/grönsakslådor...

Du får hem en låda i veckan med det du beställt. Hem till dörren. HUR lyxigt är inte det???
Men min käre man tycker det är idiotiskt och slöseri med pengar! Och visst är det billigare att åka till affären och plocka själv, men alltså att få hem det till dörren skulle ju vara kul... Förstår ni mej??? :)

     

Jag ska nog prata med Micke en gång till. Eller så ska jag ta en hundring från matkassan och åka till Coop och bara köpa frukt för hela slanten. Komma hem och sätta att på ett fint fat :D
Eller så får micke åka och köpa och sen plinga på dörren så jag kan öppna, betala och sen stänga dörren. Hahahahah!


Kommentarer
Postat av: Amanda Wilson

Ekolådan är jättebra. Vi hade den när jag bodde på Dalgatan. Nyttigt och gott är lyx man kan unna sig tycker jag ;)

2010-04-23 @ 13:41:52
URL: http://freewebs.com/mandaw
Postat av: DAHLARNA

Hej!

Du frågade om gardinerna/tyget i mitt kök! Det är köpt på IKEA. Men det var något år sedan, så jag vet inte om det finns kvar. Jag gillar det verkligen fortfarande otroligt mycket! Vitt tyg, med vitt mönster! kanonfint! TACK för din kommentar på min blogg! Ha en skön helg!

2010-04-23 @ 16:41:15
URL: http://dahlarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0