HEJ IGEN!!!

Hej!

Nu har jag inte skrivit på länge, men jag och Isabell har varit i Finland i 1 vecka. Jag kunde inte skriva det här på bloggen innan för jag var på möhippa och ville inte att min vän skulle veta det. Så klart :D

Resan gick bra. Isabell sov på flyget båda vägarna. Och så bodde vi hos mamma förutom en natt då vi sova hos Sussi, Paul och Sötaste Kaspian ♥
Och så träffa vi Ronja. Underbar liten tös. (Som håller på att bli stor!)
Här kommer det lite bilder från resan! 



Isabell sov hela sin första flygresa...





Tycker det är underbart att flyga!



Isabell är en liten retsticka ;)



Mammas hund Vili ville gärna leka med Isabell :)



Första gången i bollhavet :)



Kusinerna



Jag och Ronja planterade blommor till mamma. Klockan blev snabbt mycket (21.00!) så det blev mörkt. Jag tyckte det var såååå komiskt att plantera blommor i mörkret, men Ronja tog det på största allvar!



Eller inte ;)

Ska försöka hitta nån gammal billig vagn jag kan ta med till Finland och ha hos mamma. Slipper vi släpa med Emmaljungan varje gång.

Imorgon ska vi på husvisning till Vagnhärad! Vi tycker båda att det verkar jätte bra, men vi får se imorgon.

Om ni är nyfikna så kolla in HÄR!

Skulle ju vara så underbart att få flytta från denna stad! Och ha egen gård. Även om den inte är så stor!

Vi var idag med Isabell på 10 mån kontroll!

Vikt: 9150gr
Längd 76 cm

Läkarn gav henne högsta poäng på allt ♥

Nästa gång är 1 års kontroll!!! Herregud... Vart tog tiden vägen...?

JAG VILL HA EN TILL BÄBIS!!!!!

Nu ska jag gå och hålla min man sällskap.

Natti Natti!


Kommentarer
Postat av: Margit

Jätte fin lägenhet!! Och e den verkligen så där billig? Här i Esbo sku man få betala 400000€ för en såndän bostad!!

2010-04-17 @ 07:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0