Här snöar det massor!

Godmorgon!

Sov uselt i natt. La mej i sängen kl. 22.10 för att få sova ut, men somna nog inte förens efter 23 för jag hörde hur micke kom hem. Ska testa på nytt ikväll.

Isabell är jätte förkyld. Stackarn. Snoret rinner och hon nyser hela tiden. Hon är grinig och ledsen. Vem skulle inte vara det?? Vi var på Babycafe i måndags... Tar det inte några dagar för sjukdomara att slå ut? Jag tycker vi OFTA är sjuka efter Babycafe. Eller så inbillar jag mej.

Har hört två hemska saker på en vecka. Sorliga, jobbiga, fruktansvärda saker man inte önskar ens till sina fiender... Men sånt är livet. Bara gilla läget liksom...

Vi får komma ihåg dom vi älskar med några enkla ord och njuta av varje dag.

Det kan ta slut snabbare än man anar...

Nu ska jag gå och berätta till Isabell och Micke hur mycket jag älskar dom ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

oh nej det kan gå på bara en dag vad gäller förkylningar... :/

har hållit mig undan öppna fsk osv just för att slippa sånt.. men vi lyckas råka ut för båda det ena o det andra ändå!:(

hoppas ni mår bra annars! kommer väl online endera dagen.. :D

Kraaaamar

2010-04-22 @ 13:27:09
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0