Gunga i solen

Hej!

Idag fick jag sovmorgon :) Gick upp med Isabell vid 06.20. Gav henen frukost och böt blöja och kläder. Samma vanliga. Sen lekte vi lite och gick och la oss. Vi vaknade vid 8.40 och åt en smörgås och sen gick micke och Isabell till Isabells farmor. Jag osmna på en gång! Och så vaknade jag efter 3 timmar då dom kom hem. Konstiga var att jag kände mej jätte seg. Trodde jag skulle vara pigg och glad, men så var det inte :/ Efter nån timme piggna jag till och jag känner mej nu mycket gladare och så... Så det var nog bra att få sova.

Nu är jag vrålhungirg... Isabell sover middag och såfort hon vaknat ska vi gå till Svärmor och äta påskmiddag.

På förmiddagen tvättade micke Isabells vagn. Emmaljungan. Den var så smutsig efter all slask och salt från vägarna. Efter det gick vi och gungade. Solen sken och det var rikigt varmt ute!
Isabell gungade idag för första gången alltså :) Det var samma reaktion som i pulkan första gången: Inget! Hon satt och gungade pratade lite efter ett tag och sparkade lite, men inget HURRAAAAA!!! ;) Fast kanske nästa gång. Hon är segstartade som sin far ;)

Här är lite bilder















Nu vakna Isabell vi ska gå!

Glad påsk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0